نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3297
-
الف
+

راه های ارتباط با کانال تلویزیونی آی فیلم2/ منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم

بیننده گان آی فیلم2 می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در فضای مجازی با دست اندرکاران این کانال به اشتراک بگذارند.

کانال تلویزیونی فارسی زبان آی فیلم2  26 حوت سال 1396 خورشیدی به عنوان نماد اشتراک فرهنگی و آیینی ملت های ایران، افغانستان و تاجیکستان و همدلی این 3 ملت افتتاح شد.

کانال تلویزیونی آی فیلم 2 طی یک سال گذشته همواره از نظرات، پیشنهادات و انتقادات بیننده گان خود استقبال کرده و کوشش می کند تا از طیف مختلف نظرات در راستای بهتر شدن هرچه بهتر پروگرام های خود استفاده کند.

شما بیننده گان کانال تلویزیونی آی فیلم2 از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید نظرات خود را با دست اندکاران این کانال تلویزیونی به اشتراک بگذارید:

سایت: fa2.ifilmtv.com

واتس آپ: 0093787449899

فیسبوک: ifilmtv2

اینستاگرام: ifilmtv2

گفتنی است برنامه «پنجره آی فیلم» پلی میان آی فیلم 2 و بیننده گان این کانال تلویزیونی می باشد که در آن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مختلف بیننده گان منعکس می شود.

گرداننده گان این برنامه همچنان نگاهی به عکس‌ها و ویدئوهایی که بیننده گان از طریق راه های ارتباطی گفته شده، ارسال کرده اند انداخته و آن ها را با دیگر همراهان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 به اشتراک می گذارند.

«پنجره آی فیلم» برنامه‌ تعاملی تلویزیون آی فیلم 2 با شروع سال نو خورشیدی در روزهای یکشنبه،سه شنبه،پنج شنبه و جمعه ساعت 9:45 شب به وقت تهران و کابل و 10:15 شب به وقت دوشنبه نشر می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

لطفا.سریال.چهارخانه.پدرسالار وپاییزصحراپخش.کنید